УДК 373.5.015.31:004.77]:37.018. ДВОРІВНЕВА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-9-1
Анотація
У науково-методичній статті систематизовано авторський досвід використання інформаційних технологій в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти та на його основі змодельовано ефективний розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності учнів.
Дворівнева система формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів в освітньому процесі передбачає використання вчителями інформаційних засобів під час уроків для формування в учнів базових знань та вмінь (на першому рівні), використання педагогами інформаційних технологій у позаурочній діяльності як інструмента для створення творчих продуктів учнів, а також власних розробок, що сприяє формуванню комплексної здатності учнів застосовувати набуті знання та вміння на практиці, а, отже, інформаційно-комунікаційної компетентності (на другому рівні).