УДК 376-056.262:688.72.39 ФОРМУВАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ УЧНІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ ПРО УКРАЇНСЬКУ НАРОДНУ ІГРАШКУ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-17

  • Світлана Володимирівна Федоренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-3321-6946
  • Аліса Вікторівна Дашковська Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-8745-4280
Ключові слова: народна іграшка, молодші учні, образотворча компетентність, корекційно-виховна робота, знижений зір, освітнє середовище

Анотація

У статті відзначається, що важливого значення набуває використання в корекційно- виховній роботі закладів спеціальної освіти для дітей зі зниженим зором народної іграшки, діяльність з якою сприяє усуненню вторинних відхилень, що виникли внаслідок порушення зору.

Представлені зміст та умови формування образотворчої компетентності про українські народні іграшки в учнів початкових класів зі зниженим зором, що залежить від створення оптимального освітнього середовища. При проектуванні освітнього середовища були визначені відповідні організаційні та дидактичні педагогічні умови. Дослідження також передбачало підвищення рівня фахової компетентності педагогів до використання української народної іграшки в корекційній роботі з дітьми, які мають знижений зір.

Біографії авторів

Світлана Володимирівна Федоренко , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

доктор педагогічних наук, професор

Аліса Вікторівна Дашковська , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

аспірант

Опубліковано
2024-03-04