УДК 378.147:373 ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ І МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-9

Ключові слова: професійна підготовка, мотивація навчальної і професійної діяльності, майбутній педагог, активні методи навчання, якість освіти

Анотація

У статті розглянуто актуальну проблему сучасної професійної освіти – формування мотивації першокурсників до навчальної і професійної діяльності як запоруки успішної та якісної підготовки майбутніх фахівців. Авторка наголошує, що використання активних методів навчання сприятиме вирішенню цієї проблеми. У статті висвітлено різноманіття активних методів навчання, охарактеризовано деякі аспекти їхнього застосування для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у закладах вищої освіти. Авторка доходить висновку, що застосування системи активних методів навчання змінює традиційність аудиторного заняття, що сприяє поступовому формуванню мотивації першокурсників до навчальної діяльності, сповненої професійними смислами.

Біографія автора

Ірина Леонідівна Вікторенко , Донбаський державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-03-04