УДК 378.147:373 ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ І МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-9
Анотація
У статті розглянуто актуальну проблему сучасної професійної освіти – формування мотивації першокурсників до навчальної і професійної діяльності як запоруки успішної та якісної підготовки майбутніх фахівців. Авторка наголошує, що використання активних методів навчання сприятиме вирішенню цієї проблеми. У статті висвітлено різноманіття активних методів навчання, охарактеризовано деякі аспекти їхнього застосування для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей у закладах вищої освіти. Авторка доходить висновку, що застосування системи активних методів навчання змінює традиційність аудиторного заняття, що сприяє поступовому формуванню мотивації першокурсників до навчальної діяльності, сповненої професійними смислами.