УДК:378.091.313:53:378.147 СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-7
Анотація
У статті представлені концептуальні положення підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. Розкрито два концепти, перший – теоретичний, який узагальнює результати досліджень, присвячених підготовці майбутніх учителів фізики, і визначає законодавчий базис. Другий концепт – методологічний – визначає засади підготовки майбутніх вчителів фізики до організації інноваційної діяльності. Зазначені концепти лягли в основу розроблення системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів, яка розглянута автором з позиції єдності двох компонентів та рівневих зв’язків між ними. Перший (навчальний) компонент системи пов’язаний з власне цілеспрямованою навчальною діяльністю студента у контексті формування готовності до організації інноваційної діяльності учнів, другий (професійний) компонент реалізується у процесі квазіпрофесійної діяльності майбутнього вчителя, під час якої він є організатором інноваційної діяльності учнів. У статті також наведено перелік умов, які, в процесі безперервної системи професійної підготовки вчителя, забезпечують реалізацію авторського задуму.