УДК 373.3/.5.018.54 СТАН ШКІЛЬНОЇ ПРАКТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ІЗ ОБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-6

Ключові слова: освітнє середовище, навчальна взаємодія, шкільна практика, модернізація середовища, об’єкти освітнього середовища

Анотація

Висвітлено результати аналізу стану шкільної практики щодо організації навчальної взаємодії здобувачів освіти з об’єктами шкільного освітнього середовища. Зокрема, таких його системоутворюючих складових, як здоров’язбережувальна спрямованість, психологічна комфортність, урахування фізіологічних і індивідуальних психологічних особливостей учнів. За результатами проведеного аналізу визначено напрями модернізації освітнього середовища закладів загальної середньої освіти, що передбачає його персоніфікацію, гуманізацію та гармонізацію із зовнішнім освітнім середовищем.

Біографії авторів

Олег Михайлович Топузов , віце-президент НАПН України

доктор педагогічних наук, професор

Анжеліка Дмитрівна Цимбалару, Інститут педагогіки НАПН України

доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник

Опубліковано
2024-03-04