УДК: 37.013.82-053 : 4611.85:616 КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ТАКТИКА ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ РІВНОВАГИ У ДОШКІЛЬНИКІВ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-16

  • Павло Миколайович Бочков Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-5228-8630
Ключові слова: функція рівноваги, корекція, дошкільники, планування, канали постуральної системи апломбу, адаптивне фізичне виховання

Анотація

В науково-методичній статті розкрито особливості системи планування корекційних заходів з формування функції рівноваги у дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату. Зроблено аналіз існуючих підходів у плануванні фізичного виховання та фізичної реабілітації: з’ясовано недостатність обґрунтованих наукових методологічних основ щодо планування корекційних заходів з покращення функції рівноваги у дошкільників з порушеннями ОРА. Розглянуто загальні принципи планування адаптивного фізичного виховання дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату. На цій основі була розроблена методика поетапного планування цілеспрямованого формування функції рівноваги, яка віддзеркалює логіку стимулювання п’яти каналів постуральної системи апломбу і враховує особливості постурального дефіциту в кожному конкретному випадку. В зроблених висновках представлено алгоритм системи планування корекційних заходів з покращення функції рівноваги у зазначеної категорії дітей. Коротко позначено  перспективи досліджень ефективних шляхів подолання постурального дефіциту у дошкільників з порушенням опорно-рухового апарату.

Біографія автора

Павло Миколайович Бочков , Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

аспірант

Опубліковано
2024-03-03