УДК 378:373.3.011.3-051(477.52/. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ BYOD
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-14
Анотація
Стаття має науково-методичний характер та присвячена проблемі формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи засобами технології BYOD. Розкрито сутність понять «мотивація», «мотивація до професійної діяльності», «технологія BYOD». Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес закладів вищої освіти технології BYOD, яка дозволяє використовувати персональні мобільні пристрої (смартфон, планшет, нетбук, електронну книгу, iPhone, іРаd та ін.) як інструменти для навчання. З’ясовано функціональні можливості технології BYOD як ефективного засобу формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано особливості формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів засобами технології BYOD. Визначено, що упровадження в освітній процес вищої школи технології BYOD і реалізація її освітніх можливостей дозволить інтенсифікувати професійну підготовку майбутніх учителів початкової школи, диференціювати й індивідуалізувати процес навчання, раціоналізувати форми подачі інформації. Доведено, що використання технології BYOD створює сприятливі умови для формування в студентів мотивації до професійної діяльності, успішного оволодіння професією вчителя початкової школи.