УДК 378:373.3.011.3-051(477.52/. ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ BYOD

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-14

Ключові слова: мотивація, мотивація до професійної діяльності, мобільне навчання, мобільні технології, BYOD-підхід, технологія BYOD

Анотація

Стаття має науково-методичний характер та присвячена проблемі формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи засобами технології BYOD. Розкрито сутність понять «мотивація», «мотивація до професійної діяльності», «технологія BYOD». Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес закладів вищої освіти технології BYOD, яка дозволяє використовувати персональні мобільні пристрої (смартфон, планшет, нетбук, електронну книгу, iPhone, іРаd та ін.) як інструменти для навчання. З’ясовано функціональні можливості технології BYOD як ефективного засобу формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано особливості формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів засобами технології BYOD. Визначено, що упровадження в освітній процес вищої школи технології BYOD і реалізація її освітніх можливостей дозволить інтенсифікувати професійну підготовку майбутніх учителів початкової школи, диференціювати й індивідуалізувати процес навчання, раціоналізувати форми подачі інформації. Доведено, що використання технології BYOD створює сприятливі умови для формування в студентів мотивації до професійної діяльності, успішного оволодіння професією вчителя початкової школи.

Біографії авторів

Володимир Миколайович Марків, Хортицька національна академія

кандидат педагогічних наук, доцент

Ірина Володимирівна Онищенко, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Опубліковано
2024-03-03