УДК 371.13: 316.774 ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-12

  • Вікторія Володимирівна Дьоміна Національний університет біоресурсів та природокористування України https://orcid.org/0000-0002-3308-1754
Ключові слова: медіаграмотність, медіаосвіта, медіакультура, майбутні перекладачі, засоби масової комунікації, засоби масової інформації

Анотація

У науково-методичній статті доведено, що в контексті підготовки молоді до взаємодії зі складним інформаційним світом особливого значення набуває залучення здобувачів вищої освіти до медіакультури. Визначено, що ці процеси особливо важливі для професійної підготовки перекладачів, адже саме вони є представниками сучасної української культури у світі. Проблема формування медіаграмотності майбутніх перекладачів в статті актуалізовано в декількох площинах: соціокультурній, науково-педагогічній та емпіричній. Розглянуто медіаосвіту як складову професійної

підготовки майбутніх перекладачів: представлене авторське бачення її мети, завдань, функцій впровадження в систему вищої освіти в Україні. Наведено результати проведеного із студентами гуманітарно-педагогічного факультету спеціальності філологія (англійська) опитування, яке демонструє недостатність сформованості у майбутніх перекладачів медіаграмотності за всіма досліджуваними показниками: інформаційним, мотиваційним та технологічним.

Біографія автора

Вікторія Володимирівна Дьоміна, Національний університет біоресурсів та природокористування України

доктор педагогічних наук, доцент

Опубліковано
2024-03-03