УДК 378.147 ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-11

  • Ігор Васильович Гевко Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-1108-2753
Ключові слова: дистанційна освіта, цифрові технології, цифрова грамотність, освітні платформи, цифрові інформаційні ресурси

Анотація

В оглядовій статті представлено результати наукової рефлексії можливостей використання дистанційної освіти в закладах вищої освіти України. В статті наголошується, що цифровізація впливає не лише на зміст освіти, але й на його організацію. Ці процеси мають неоднозначні наслідки для позиціювання як університетів, так і викладацької праці. Цифровізація освіти відкриває нові перспективи для будь-якої професійної сфери, оскільки дає можливість розширювати контекст діяльності, організовувати міжнародну співпрацю, створювати віртуальні групи та спільноти, форуми та чати, забезпечувати доступ до матеріалів різних форматів (текстів, мультимедіа, телебачення тощо), розширювати можливості спілкування з носіями мови через різноманітні Інтернет-системи, тощо.

Біографія автора

Ігор Васильович Гевко , Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

доктор педагогічних наук, професор

Опубліковано
2024-03-03