УДК 372.461:811.161.2 СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ШКОЛЯРІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНОГО ТА УКРАЇНСЬКОГО ДОСВІДУ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-6

Ключові слова: дистанційне навчання, мотивація, мотивація до дистанційного навчання, особливості формування мотивації учнів

Анотація

У науково-методичній статті подано основні визначення та характеристики мотивації до навчання як психолого-педагогічного поняття; окреслено способи формування мотивації учнів до навчальної діяльності в зарубіжних країнах, зокрема США та Фінляндії; розкрито особливості формування мотивації учнів в умовах тривалого онлайн-навчання; проаналізовано результати онлайн-опитування 8056 батьків дітей, які навчаються в середніх навчальних закладах України, щодо дистанційної форми навчання учнів за шкільною програмою в період тривалого карантину навесні 2020 р. За результатами проведеного дослідження виділено способи мотивації учнів до дистанційного навчання, які доцільно застосовувати педагогам і батькам школярів.

Біографії авторів

Анастасія Олександрівна Бессараб, Хортицька національна академія

доктор соціологічних наук, доцент

Олександр Володимирович Пономаренко , Бориспільський професійний ліцей

майстер виробничого навчання

Опубліковано
2024-03-02