УДК 378.018.43 ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

DОІ: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-3-4

Ключові слова: дистанційне навчання, інформатизація освіти, ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ, електронне навчання, вища освіта, електронні ресурси

Анотація

У науково-методичній статті обґрунтовано актуальність електронної освіти і розглянуті питання організації дистанційних форм навчання дітей молодшої шкільної ланки та студентів педагогічних спеціальностей, зокрема початкової освіти. Здійснюється аналіз факторів впливу на якість дистанційного освітнього процесу, встановлюються причини їхнього виникнення та визначаються шляхи подолання негативних проявів. Акцент у дослідженні зроблено на ролі мотивації педагогічних працівників та здобувачів освіти під час дистанційного освітнього процесу та способах її формування; розглянуті науково-теоретичні, методологічні і технологічні шляхи реалізації дистанційних форм навчання.

Біографія автора

Ірина Сергіївна Лапшина , Хортицька національна академія, м. Запоріжжя, Україна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методик навчання

Посилання

Information and documentation. Electronic publications. Basic types and source information (2010). DSTU 7157:2010. (National standard of Ukraine) (ukr).
Methodological recommendations on the organization of the educational process in secondary educational institutions during the period of restrictive measures related to preventing the spread of coronavirus infection. 2020. https://online.zakon.kz/Document/?doc_id=37670209 (rus).
Bessarab, A. & Ponomarenko, O. (2020). Ways of formation pupils’ motivation in learning: foreign and Ukrainian experience. Scientific journal of Khortytsia National Academy. № 1(2). 2020.С. 64–74 (ukr). https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-6.
Bykov, V. Yu. (2008). Models of the open education organizational systems: Monograph. Atika (ukr).
Hevko, I. (2020). Application of digital information resources in distance learning. Scientific journal of Khortytsia National Academy. № 1(2). С. 111–119. https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-2-11.
Morze, N. (2010). How to teach teachers to stop regarding computer technology as a miracle in teaching? Computer at school and family. № 6 (86) (ukr).
Liakhotska, L. (Ed.) (2017). Organization of the educational process in institutions of postgraduate pedagogical education with the use of electronic learning technologies: methodological recommendations / State higher educational institution “University of educational management” of national academy of educational sciences of Ukraine. https://doi.org/10.31108/2.2020.4.21.1 (ukr).
Oliynyk, V. (2010). Methods of preparation and conduct of classes on the training module "Open education and distance learning": methodological recommendations (ukr).
Polat, E. (2004). Project method: typology and structure. The best pages of the pedagogical press. 1. 9–17 (rus).
Shevchenko, W. (2008). Organization of the educational process in institutions of postgraduate pedagogical education with the use of electronic learning technologies: methodological recommendations / SHEI "University of Management. education ". NTU «KPI». (ukr).
Опубліковано
2021-05-31
Розділ
Загальна педагогіка та історія педагогіки