УДК 37: 81’1 РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ У ВИВЧЕННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2022-6-2
Анотація
У науково-методичній статті охарактеризовано сутність і функції інноваційних освітніх платформ у контексті вивчення французької мови. Здійснене дослідження є результатом наукового стажування автора у Франції в коледжі Сен-Жозеф і ліцеї Пастера в м. Безансон.
Актуальність і своєчасність використання освітніх платформ у вивченні іноземних мов є очевидною, оскільки зумовлені наявністю тих проблем і викликів сьогодення, що стоять перед педагогами. Йдеться, передусім, про дистанційне вивчення навчальних дисциплін. До переваг використання освітніх платформ слід віднести можливості урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їхніх інтересів, допомоги учням добре засвоїти навчальний матеріал та отримати позитивні результати іншомовної діяльності. Використання новітніх технологій на уроці іноземної мови допомагає залучити учнів до креативної співпраці та створює середовище для діяльнісного навчання. Це робить процес навчання цікавим і нестандартним для учнів, а для вчителів новітні технології пропонують нескінченний вибір педагогічних ресурсів, якими вони можуть скористатися залежно від навчальних потреб.
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради є закладом вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов’язану з наданням вищої освіти за кількома галузями знань, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження, є провідним науковим і методичним осередком, має розвинуту інфраструктуру навчальних, наукових і науково-виробничих підрозділів, сприяє поширенню наукових знань та проводить культурно-просвітницьку діяльність.