УДК 378.147.88: 372.853 ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИПРОФЕСІЙНОЇ ЗДАТНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНВАРІАНТІВ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-11

Ключові слова: інваріант навчальної діяльності, здатність, рівень конкретизації інваріанта, компетентність, контекстний підхід, акмеологічний підхід

Анотація

У статті розглянуто ієрархію рівнів конкретизації інваріантів діяльності вчителя й учнів на прикладі вивчення фізичних понять. Виділено перелік фахових компетентностей, до структури яких входять здатності усвідомлено і доцільно застосовувати інваріанти навчально- пізнавальної діяльності. Формування у майбутніх вчителів фізики зазначених здатностей виконує завдання формування комплексу фахових компетентностей, змістом цього формування є вивчення змісту інваріантів, створення умов для неодноразового застосування їх студентом як у квазіпрофесійному навчанні, так і в умовах педагогічної практики та власного педагогічного дослідження. Виділено інваріанти акмеологічного формування авторських систем діяльностей майбутніх учителів фізики. Застосуванню цих інваріантів студенти навчаються у процесі порівняльного вивчення реальних авторських систем діяльності.

Біографія автора

Олександр Іванович Іваницький , Запорізький національний університет

доктор педагогічних наук, професор

Опубліковано
2024-03-04
Як цитувати
Іваницький О. (2024). УДК 378.147.88: 372.853 ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИПРОФЕСІЙНОЇ ЗДАТНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНВАРІАНТІВ НАВЧАЛЬНО- ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2019-1-11. Науковий журнал Хортицької національної академії, (1 (1), 95 - 104. вилучено із https://journal.khnnra.edu.ua/index.php/njKhNA/article/view/144