УДК 378:159.9:316.6 ДИНАМІКА РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-11-8
Анотація
У статті розглянуто динаміку розвитку навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей (психологів, педагогів, соціальних працівників) протягом навчання в закладах вищої освіти. З’ясовано, що здобувачі першого курсу проявляють зацікавленість до навчально-пізнавальної діяльності, а здобувачі старших курсів в більшій мірі орієнтовані на навчально-професійну діяльність. Визначено, що на розвиток навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей впливає їхня професійна спрямованість, задоволення процесом навчання та чіткі цілі навчальної діяльності. Обґрунтовано необхідність створення психолого-педагогічних умов для розвитку навчально-професійної мотивації здобувачів соціономічних спеціальностей у процесі їх професійної підготовки.
Комунальний заклад вищої освіти «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради є закладом вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність, пов’язану з наданням вищої освіти за кількома галузями знань, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження, є провідним науковим і методичним осередком, має розвинуту інфраструктуру навчальних, наукових і науково-виробничих підрозділів, сприяє поширенню наукових знань та проводить культурно-просвітницьку діяльність.