УДК: 377.8 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DОІ :https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-3
Анотація
У науково-методичнійстатті виокремлено й проаналізовано основні педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів в умовахпрофесійної підготовки.Доведено, що структура готовності вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів складається з тісно пов’язаних між собою умов, компонентів, критеріїв, показників, які утворюють динамічну цілісність і мають рівневі характеристики. До структури готовностімайбутніх вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів віднесено мотиваційний, процесуальний і результативний компоненти. Результатом підготовки майбутніх вчителів є сформована у них готовність до розвитку творчого потенціалу молодших школярів, специфікою якої є вмотивованість майбутнього вчителя до оволодіння професійними знаннями, уміннями та навичками з розвитку творчого потенціалу дітей, наявність необхідних творчих здібностей та високого рівня сформованості складових професійної компетентності.