УДК: 377.8 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

DОІ :https://doi.org/10.51706/2707-3076-2021-4-3

Ключові слова: готовність, критерій, компоненти, структура, майбутні вчителі

Анотація

У науково-методичнійстатті виокремлено й проаналізовано основні педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів в умовахпрофесійної підготовки.Доведено, що структура готовності вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів складається з тісно пов’язаних між собою умов, компонентів, критеріїв, показників, які утворюють динамічну цілісність і мають рівневі характеристики. До структури готовностімайбутніх вчителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів віднесено мотиваційний, процесуальний і результативний компоненти. Результатом підготовки майбутніх вчителів є сформована у них готовність до розвитку творчого потенціалу молодших школярів, специфікою якої є вмотивованість майбутнього вчителя до оволодіння професійними знаннями, уміннями та навичками з розвитку творчого потенціалу дітей, наявність необхідних творчих здібностей та високого рівня сформованості складових професійної компетентності.

Біографія автора

Олена Юріївна Волик, Педагогічний фаховий коледж Хортицької національної академії

кандидат педагогічних наук

Опубліковано
2024-02-29