ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ

DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2025-12-8

  • Світлана Михальська Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
  • Олексій Помирляну Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0009-0001-8539-0057
Ключові слова: фахівці спеціальної освіти, дослідницька діяльність, підготовка фахівців, соціальні навички, корекційні педагоги, учні з особливими освітніми потребами, життєві компетентності

Анотація

Фахівці спеціальної освіти у професійній діяльності мають забезпечити як оволодіння учнями з особливими освітніми потребами навчальними досягненнями, так і формування в них життєвих компетентностей. Реалізація таких завдань напряму залежить від сформованості у корекційних педагогів власних соціальних навичок. Одним із засобів їх формування є дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти. У публікації розкриваються можливості дослідницької діяльності у формуванні соціальних навичок здобувачів вищої освіти спеціальності Спеціальна освіта; описані результати розуміння студентами її ролі у власному розвитку.

Біографія автора

Олексій Помирляну, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

аспирант

Опубліковано
2025-06-13