УДК 373.3/.5.09:355.01 СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВТРАТ У УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI : https://doi.org/10.51706/2707-3076-2024-11-5
Анотація
У науково-оглядовій статті визначено основні стратегії подолання навчальних втрат, однією з яких є підготовка майбутніх учителів до роботи з дітьми з труднощами у навчанні. Аналіз психолого-педагогічної літератури дозволив (1) визначити навчальні втрати як втрату знань і навичок, академічний регрес через певні перерви в навчанні конкретного учня; (2) перелічити стратегії подолання навчальних втрат, основними з них є надання додаткових завдань для самостійної роботи, впровадження програм тьюторства, адаптація навчальних програм, впровадження технології диференційованого навчання, збільшення тривалості навчання, у т.ч. і через неформальну освіту, психологічна підтримка педагогів і учнів, підготовка майбутніх учителів до роботи з дітьми з труднощами у навчанні. Описано авторський курс вільного вибору студентів «Психолого-педагогічна підтримка молодших школярів з труднощами у навчанні».