УДК 378.091.212:364-43]:316.647. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ТОЛЕРАНТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2023-10-18

Ключові слова: толерантність, толерантна взаємодія, майбутні соціальні працівники, психолого-педагогічні умови, професійна підготовка

Анотація

Науково-оглядова розвідка присвячена проблемі підготовки майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з клієнтами в процесі їхньої фахової підготовки. На основі теоретико-методологічного аналізу особливостей професійної діяльності майбутніх соціальних працівників, а також особливостей толерантної взаємодії з клієнтами визначено шість психолого-педагогічних умов підготовки майбутніх соціальних працівників до толерантної взаємодії з клієнтами, зокрема це створення у закладі вищої освіти толерантного освітнього середовища, насичення змісту та розширення форм професійної підготовки майбутніх соціальних працівників з врахуванням теоретико-практичних аспектів толерантної взаємодії, залучення майбутніх соціальних працівників до різних форм волонтерської та соціально-значущої діяльності та інші.

Біографії авторів

Катерина Сергіївна Червоненко, Хортицька національна академія

кандидатка педагогічних наук, доцентка

Ольга Олександрівна Сташук, Хортицька національна академія

кандидатка педагогічних наук, доцентка

Опубліковано
2024-10-01