УДК 378:7.012(045) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ З МЕДІАДИЗАЙНУ
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-3-8
Ключові слова:
медіадизайн, дизайн-освіта, освітньо-професійна програма, професійна підготовка, майбутні медіадизайнери, компетентнісний підхід в освіті, компетенції медіадизайнера
Анотація
В оглядово-методичній статті висвітлено теоретичний аспект та наведені практичні
приклади проєктування освітньо-професійної програми спеціалізації «Медіадизайн». Доведено, що
якість професійної підготовки майбутніх медіадизайнерів викликає необхідність формування в
студентів необхідних компетенцій, які поєднують знання, навички, уміння; здібності й риси
особистості; уміння якісно виконувати професійні обов'язки. Ці компетенції групуються у три блоки:
інтегральні, спеціальні та загальні. Набуття майбутніми фахівцями загальних проєктних,
креативних, технологічних, комунікативних та інтерактивних компетенцій слід розглядати як
результат якісної професійної підготовки за освітньо-професійною програмою «Медіадизайн».
Опубліковано
2024-03-01
Розділ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА