УДК : 378:74 ЗНАЧЕННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ФАХІВЦІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА: ІСТОРИЧНИЙ РАКУРС ТА СЬОГОДЕННЯ

DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-3-7

Ключові слова: метод проєктів, творче проєктування, творчі проєкти, образотворче мистецтво, фахівець образотворчого мистецтва, вища освіта

Анотація

Оглядова стаття висвітлює сучасні тенденції реформування системи вищої освіти у галузі
образотворчого мистецтва. Розкриваються питання зародження та становлення методу проєктів
у педагогічній практиці закладів вищої освіти, уточнюється періодизація розвитку та поширення
методу проєктів на світовому рівні та у вітчизняній практиці. Розкрито авторське бачення змісту
поняття творчої проєктної діяльності та обґрунтовано доцільність її застосування в професійній
підготовці фахівців образотворчого мистецтва в закладах вищої освіти. На основі результатів
аналізу здобутків світових і вітчизняних вчених у сфері підготовки спеціалістів творчих
спеціальностей автором наголошується, що використання проєктування, зокрема творчого
проєктування, у професійному навчанні майбутніх спеціалістів образотворчого мистецтва може
значно підвищити якість майбутньої професійної діяльності, надасть змогу здобути необхідні
знання, вміння та досвід, що актуальні для успішної реалізації в сучасному світі.

Біографія автора

Світлана Вікторівна Давидова , Хортицька національна академія

доктор філософії у галузі педагогіки

Опубліковано
2024-03-01