УДК 378.091.2(477)«19/20» ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ВИХОВНОЮ РОБОТОЮ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
DOI: https://doi.org/10.51706/2707-3076-2020-3-2
Анотація
У науковій статті подано результати історико-педагогічного дослідження проблеми
організаційно-педагогічного забезпечення процесу управління виховною роботою у закладах вищої
педагогічної освіти України, починаючи з другої половини ХХ століття та на початку ХХІ
століття. Дослідження ґенези організації процесу управління вихованням майбутніх учителів та
результати констатувального етапу експерименту дозволили визначити та обґрунтувати
організаційно-педагогічні засади (мету, принципи, функції, методи та умови) вищезазначеного
процесу відповідно до встановлених етапів: І етап (1958-1990 рр.) – етап становлення процесу
управління виховною роботою у вищій школі України; ІІ етап (1991-2013 рр.) – етап реформування
процесу управління вихованням майбутніх учителів у закладах вищої освіти України; ІІІ етап (з 2014
р. по сьогодення) – етап стабілізації процесу управління виховною роботою у закладах вищої
педагогічної освіти України.